måndag, maj 02, 2011

Äkta kärlek a la islam -använd din kvinna som skydd mot kulor...


...enligt islams sjuka syn får ni ändå 72 trånga och mörkögda oskulder av okänt kön. Det enda man vet är att de blir oskulder igen efter varje våldtäkt dem [sic!]. Mmm...islam den kärleksfulla och fredliga religionen. Så mycket mys och omsorg....så mycket blod, så mycket blod från spräckta barns sköten...

Vad Usama bin Laden hade i huvudet häromdagen, ja, det kan bara fundera på, men man kan i alla fall vara helt säkert på att han inte var MAN nog att skydda sin kvinna. Islam i nötskal. Han tänkte bara: Jag, jag, jag, jag, jag och islam. Och resten kan vänta....


"Det var tilsyneladende en af Osama bin Ladens koner, der blev dræbt under jagten på topterroristen."

"
Vi mener, at der er tale om Osama bin Ladens kone," siger John Brennan.

Kvinden var positioneret på en måde, "så hun blev brugt som et skjold", siger antiterrorrådgiveren."

Jyllands-Posten

En toffelhjälte...

"Osama bin Laden, 54, fik en
alt andet end ærefuld død, da han tidligt mandag blev dræbt af amerikanske elitestyrker i Pakistan.

Bin Laden krøb angiveligt i ly bag sin egen kone under ildkampen, som endte med at koste både terrorlederen og konen livet."

Ekstra Bladet

Læs: Sådan skjulte han sig i 10 år
Læs: Muslimer sure over begravelse

/Fröken Sverige - röstar självklart på www.sverigedemokraterna.seGe bidragAnser ni att bloggen är viktig och bör leva vidare ?Hjälp till att stötta den, genom att skänka ett bidrag till Jihad i Malmö´ s postgiro/plusgiro 76 78 42-8, glöm INTE att märka betalningen med "FS".

Inga kommentarer: