lördag, oktober 18, 2008

Rezas konspirationsteorier

Socialdemokraternas Reza Javid skriver:

"Jag är helt förundrad, sedan jag senast besökte bloggtoppen och blogtoplist har platsförändringarna i den politiska listan varit förbluffande, mitt besök var väl för bara ett par dagar sedan. Det verkar som att det har inträffat en kupp på nätet och jag har varit helt ovetande om den. De antidemokratiska informationsportalerna Fria Nyheter, åter Fria Nyheter, xxx och Mitt Sverige har som raketer skjutit i höjden och befinner sig alla bland topp 6 på bloggtoppen.se."

"Sverigedemokraternas statskupp som just nu pågår för fullt genomförs dock av de som inte vågar stå för sina åsikter och som driver dessa bloggar helt anonymt. Det vore bra om vi någon gång kunde se vilka som står bakom dessa så att vi vet vad deras motiv är."

Det är sant...Fria Nyheter och XXX har gått upp med raketfart och det kan bara tyda på en enda sak: Sidorna behövs och är efterfrågade.

(Fria Nyheter och XXX: STORT GRATTIS till de många besökarna!!!)

Men, Reza, dra inte in I Mitt Sverige i någon slags påhittat konspirationshistoria.

I Mitt Sverige har legat högt på listorna LÄNGE och det är inget som skett över en dag eller en vecka - utan SAKTA under sn
art tre år.

Och sverigedemokraterna ska inte på något sätt "belastas" med vad olika bloggare skriver.

Du som retar dig så mycket på de som kritiserar islam och som alltid angriper sverigedemokraterna, du kan kanske nämna några islamska länder (det finns cirka 60 sådana) där det råder DEMOKRATI?

Din form av demokrati känner vi ju till...

SSU:are säger han vill “döda” alla Sverigedemokrater!!



Vi ser fram emot ditt svar, Reza! Men vi håller inte andan medan vi väntar...


/Fröken Sverige

Inga kommentarer: