onsdag, augusti 22, 2007

Fotbollsplanen förvandlades till ett slagfält

"Föräldrarna började bråka vid fotbollsmatchen.
En stund senare blev det bråk mellan spelarna - då bröt domaren matchen.
- Jag var aldrig rädd, men det är fruktansvärt att sådant kan hända, säger Mihael Mihaj."

"
Det var under tisdagskvällen som de två juniorlagen Råslätt och Husqvarna möttes.
I början av matchen började två föräldrar bråka.
- Jag frågade om vi skulle bryta, men då var det lugnt på plan. I andra halvlek händer något bakom min rygg. Jag tror att en Råslättspelare slår till en av Husqvarnaspelarna som ligger ner när jag avänder mig om. Jag frågade vad han gjorde och då rusade alla in på plan, säger domaren Mihael Mihaj.
- Jag tvingades bryta matchen och sprang mot omklädningsrummet."

Läs mer i Expressen

Man får anta att alla "åtgärder" och "insatser" i Råslätt, inte direkt har lyckats?

Inga kommentarer: