söndag, september 24, 2006

The cemetery where all face Mecca

"The graves in a new cemetery are to be aligned with Mecca – for Muslims and non-Muslims alike – in a move that has upset many Christians.

Burial plots have, by tradition, pointed east, in line with Christian beliefs. But a council in the East Midlands has taken the controversial decision to position thousands of headstones in a new £4 million cemetery facing in a north-easterly direction."

"Muslims bury their dead facing north-east because they believe that they look over their right shoulder towards Mecca in the south-east, 3,000 miles away. Headstones in Christian churchyards point east in anticipation of Christ's second coming from that direction."

Läs mer om detta definitiva tecken på islamiseringen av England (och Europa) på Telegraph´s hemsida.

Snart begravs väl alla i hela västvärlden, med sina huvud vända mot Mecka. Detta blir snart ett absurt faktum, om ingen sätter stopp för den utvecklingen vi ser nu - och det SNARAST!

Inte för jag bryr mig om i vilken riktning jag får ligga, den dagen jag dör. Jag ska kremeras. Men det borde få finnas en gräns, för den "respekt" som västvärlden visar för islamister...

Vad får tror ni vi får tillbaka för all vår gästfrihet? Semtex eller C4?



Inga kommentarer: