söndag, februari 12, 2006

Inga vikingar längre...



Jag skäms...och jag menar det. Idag är vi utmålade som fega på många ställen i världen. Jag skäms. Jag kommer troligen inte ens att skämta " I am a viking" när jag deltar i nästa ölhävartävling på semester eller afterski. Jag skäms. Jag kommer inte skryta om Sverige, vår pressfrihet eller att vi ligger bra till på korruptionslistan, nästa gång jag reser i ett land utan rättigheter. Jag skäms. För nu är vår vekhet blottad över hela jorden....och extrema krafter (betydligt extremare än Sverigedemokraterna) har vunnit en STOR seger i Sverige. Jag skäms.

"Vikings. Once they were brave. Today some are brave and some are cowards. The brave ones are the Danish and the Icelanders, the cowards the Norwegians and the Swedish (at least where the governments are concerned).
Yesterday the Swedish government
shut down a website because it had published Muhammad cartoons. Has Stockholm ever shut down a website because it posted Jesus cartoons? No, it hasn’t. During the past week a number of appeasing Western governments have said that they are not happy with papers and websites republishing the Danish Muhammad cartoons, but Sweden is the first Western country to exercise censorship."


LÄS MER HÄR

Inga kommentarer: